DESCRIPCIONS

MB14

Decarrega´t el track

Sortida  a les 9:30 del matí de la Plaça de la Creu en direcció sud, paral·lelament a la riera d’Olesa, a uns (300m) travessarem el parc de Can Xacó, un parc infantil seguint la direcció cap al Barri de l’hospital. Farem un petit recorregut pels seus carrers passant per davant de l’antic Hospital de Cervelló del s.XIII, fins enllaçar al GR-5. Som al (km1,5) el camí es fa estret però encara és pla. La riera, a ma dreta i vinyes a ma esquerra. Deixem el barri de l’hospital a la nostra esquena tot enfilant-nos al GR-5.

Els que us agrada córrer de veritat, aquí teniu una oportunitat per desmarcar-vos. Uns bons (3km) plans, estrets i molt ràpids, travessant bosc, ombra i antigues terres de cultiu, durant uns 3 km.

Finalitzem amb una petita baixada d’uns (200m) fins trobar la pista forestal que porta a l’avenc de l’esquerrà i Olivella. Passem pel costat deixant l’avenc a ma dreta i a pocs metres Km5 aprox. ens enfilem per un corriolet a ma esquerra, per tornar a sortir un altre cop desprès d’uns (300m) a la pista forestal de nou just al costat d’un Corral en runes, Corral de l’esquerrà.

Ja tan sols queden uns (500m) per arribar al primer avituallament (km6), bravo!. Des d’allà tocarà fer la pujada més important de la MB14.

Comença la guerra! La pujada al Puig de la Mola. Es bastant fàcil i no es gaire llarga, però de gran intensitat per les fortes rampes que hi ha al final. Les vistes sobre la plana del Penedès, el Garraf i el mar són espectaculars puja, respira, gaudeix-les.

Un cop al cim (537m) trobaràs una pista forestal força ampla, a partir d’aquí tot baixada. El tram et farà recuperar el teu cos de l’esforç de la pujada pel seu suau pendent i sense pedres i algun tram encimentat.

Uns metres avall, tornem a agafar un corriolet a ma dreta, es el GR-92-3 en direcció Begues. Aquest tram força tècnic però molt divertit i ràpid, durant uns (2km) et portarà a baix de tot del fondo dels Casals, Compte amb les fortes pendents!. Un cop a baix segon avituallament, ja ets al (km9,5). !!!

Seguirem pel camí direcció nord i cap a Olesa, camí d’ antics carros. Sobre el (km12) trobarem la bifurcació de la MB42, nosaltres girarem a l’esquerra. Puntualment deixarem aquest camí per retallar tot passant pel mig d’antics camps de conreu i un bosquet per tornar a enllaçar al camí Ral, aquest cop per la pista que puja al Puig de la Mola compte! durant uns metres tan sols, per tornar a agafar, ara sí, recta final per un camí antic, estret amb molta pedra. Aquest tram, força estret i ràpid, en direcció al Barri de l’hospital passarem per sota del pont de la Riera de Begues i de seguida girem a la dreta per desfer el primer tram d’1,5km primers pel mateix parc infantil fins a la plaça de la creu i Meta.

• DISTANCIA: 14 km

MATERIAL OBLIGATORI

GOT PLEGABLE O SIMILAR

Més informació:

Si necessites més informació, pots contactar amb nosaltres directament.

Et contestarem el més aviat possible. Gràcies.